maandag 26 november 2012

uilen


In het kader van herfst heb ik deze twee uilen gehaakt, zonder patroon, gewoon op gevoel. Heb ze ook allebei andere pootjes gegeven. De pootjes van de bovenste uil zijn het meest waarheidsgetrouw, maar toch vind ik uiteindelijk de pootjes van de onderste uil het leukst. Ook de achterkanten van de uilen zijn versierd helaas ben ik vergeten hiervan een foto te nemen. Deze uilen hangen aan een soort mobiel samen met gehaakte eikels, gehaakte paddenstoelen en gehaakte pompoenen. Verder nog houten vogelhuisjes en een hanger van dennenappels en stokjes. Het ziet er echt herfstachtig uit al zeg ik het zelf. Mijn takken aan het plafond hebben plaatsgemaakt voor deze hanger. Met kerst komt de tak vanzelf weer terug en komt deze hanger op een andere plek.

1 opmerking:

  1. Hi Hetty, wat ben je weer leuk bezig! De uilen zijn erg geslaagd en ik ben benieuwd naar wat je nu weer aan het maken bent. Ik kan niet wachten op mijn kerstkaart :)

    BeantwoordenVerwijderen