woensdag 12 maart 2014

inktvisje

Voor het project: "inktvisjes haken voor couveuse kindjes" heb ik een eerste inktvisje gehaakt. Hij moet gewassen worden door een ambassadeur, om te kijken of het inktvisje groot genoeg blijft en niet pluist. als hij goed gekeurd is, mag hij naar een ziekenhuis. Naar de couveuse afdeling. Aangezien het prettig is om met een doel te haken, ben ik hiermee begonnen. Zelf heb ik ook een kindje op de couveuse afdeling gehad. Vandaar dat dit project me erg aanspreekt. Er is voor dit project een facebookgroep, daar staat alle informatie op: https://www.facebook.com/groups/inktvisjesvoorcouveusekindjeshaken. Aan de zijkant van mijn blog staat een link, waarmee je direct op de facebookpagina komt. Heb je ook zin om een inktvisje te haken, ga er dan eens kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten