maandag 4 januari 2016

Beste wensen

Aller eerst iedereen de beste wensen!

Nog steeds heb ik mijn kerstkaarten niet geplaatst, maar ik heb besloten om toch af en toe een kaartje te gaan plaatsen. Sommige foto's moet ik nog even aanpassen zodat de brede randen om de foto verdwijnen voordat ik ze plaats. En dat kost tijd, vandaar tot nu toe geen kerstkaartjes!
Het allereerste kerstkaartje is er één zoals ik ze meestal niet maak, maar die ik wel leuk vind om ter verandering eens te maken. Het is een stempel kaart, hoewel er ook stansjes gebruikt zijn. Ik heb hierbij met piment poeder gewerkt voor de achtergrond.
vervolgens een swirl gestempeld en kerst sterren gestempeld en ook uitgestanste kerststerren er op. De tekst is gestempeld en met embossing poeder bewerkt. Het hek en de boom en het vogeltje zijn een stamsje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten