woensdag 7 september 2016

September

Hallo, alweer september, de tijd vliegt. Had ik op vakantie soms dagen van 16 graden erbij, deze week in september is het weer heet. Morgen wordt het 29 graden. Voor mij hoeft het niet, maar ja, ik heb niets te zeggen.

                                                      Hierbij laat ik een kaartje zien waar ik erg tevreden mee ben.


Deze kaart is gemaakt door papier te gebruiken met deze patronen erop. Alleen heb ik vele patronen uitgeknipt en in lagen op elkaar gebouwd. Daarnaast heb ik heel veel ingekleurd, zowel met grijs als met roze en oranje. Het meisje is een stempel van santoro ingekleurd met distress inkt. Verder een swirl en een "button" met gefeliciteerd en jarig, die ik zelf heb getekend/geschreven. En rechts onder ook een soort button zelf getekend en ingekleurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten